piątek, 5 października 2012

Wielka Kolekcja Komiksów Marvela - garść nowych informacji

Fakt wstrzymania WKKM odbił się głębokim echem na forach internetowych. I, jak to tradycyjnie bywa, pojawiły się nowe informacje od użytkowników. Ktoś gdzieś dzwonił, ktoś gdzieś wyczytał, jednak dalej w niektórych sprawach było wiele niedomówień. Postanowiłem napisać do wydawnictwa. Odpisali! 


Czekacie Państwo na ankiety, które należy  odesłać do listopada, potem trzeba je zanalizować, wyciągnąć wnioski, wprowadzać zmiany. Czy są szanse w takim razie, że WKKM ukaże się ponownie jeszcze w tym roku?

Decyzję o wznowieniu kolekcji będziemy starali się podjąć najszybciej jak to jest możliwe, nie mogę jednak dziś podać żadnego terminu.

Czy jesteście Państwo zadowoleni z dotychczasowej, testowej sprzedaży komiksów, nawet mając świadomość, że w tych trzech województwach zaopatrywała się cała Polska?

System sprzedaży w Polsce m. in. czas jaki mają dystrybutorzy na rozliczenia z Wydawcami, nie pozwala mi jeszcze na podsumowanie wyników sprzedaży.

Kiedy osoby, które odesłały do Państwa ankiety, mogą się spodziewać obiecanych zegarków? I jakie to będą zegarki? Czy będą miały jakiś związek z Marvelem?

Zegarki będą wysyłane w tym miesiącu, są to kieszonkowe zegarki kwarcowe, niezwiązane z kolekcją.

Czy osoby, które już zamówiły prenumeratę, po starcie Kolekcji będą musiały ją jeszcze raz zamawiać?

Nie, nie będzie takiej potrzeby.

Przy okazji składania zamówień na prenumeratę, usłyszeć można było od pani na infolinii, że istnieje opcja zamówienia pierwszego numeru jako wydania archiwalnego, które zostanie wysłane w ciągu 30 dni. Wiele osób skusiło się na tę ofertę, jednak w dalszym ciągu nie otrzymały one przesyłki. Kiedy mogą się spodziewać zamówionego komiksu? Przed czy po nowym starcie Kolekcji?

Egzemplarze będą wysłane po decyzji o wznowieniu kolekcji.

Czy istnieje możliwość, że pod wpływem ankiet zmienią  się pierwsze cztery tytuły wydane już do tej pory i zamiast Avengers Disassembled w czwartym numerze zobaczymy np. Hulka (lub komiks, który zdobył dużą ilość głosów)?

Tak, istnieje taka możliwość.

Co powiecie Państwo tym ludziom, którzy uważają Was za kłamców, bo informacje podawane na infolinii okazały się inne, niż to co naprawdę miało miejsce?

Jest nam bardzo przykro, że część Klientów poczuła się wprowadzona w błąd. Wydaje nam się, że warto dopracować projekt tak, aby spełniał  oczekiwania jak największej grupy Klientów. Stąd decyzja o zawieszeniu kolekcji.

Czy zmiany w wydanych na nowo numerach będą jakieś znaczące w stosunku do tego, co zostało już wydane? Czy osoba, która posiada dotychczasowe numery, będzie mogła się czuć gorsza, że posiada „gorszy” egzemplarz? 

Jeżeli będą wprowadzone jakiekolwiek zmiany we wznowieniu kolekcji, Klienci będą mieli prawo do bezpłatnej wymiany egzemplarzy. Nie chcemy, aby którykolwiek z naszych Klientów czuł się gorszy lub że ma gorszy egzemplarz.

Na koniec warto dodać, że na pytania odpowiadała Dyrektor Kolekcji Hachette a nie pani z infolinii.

3 komentarze:

  1. więc dodam jeszcze jako prenumerator iż panią z infolini należy zwolnić bo była: po pierwsze niemila kiedy zadawało się jej konkretne pytania, po drugie z premedytacją wprowadzała w bład. bez jaj nie dam wiary że robiła to bez wiedzy "dyrektora"

    OdpowiedzUsuń
  2. reklama wielkiej kolekcji http://www.youtube.com/watch?v=toyNg02E45M

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.mightiestcollection.com/index.html ciekawe czy i u nas się pojawi

    OdpowiedzUsuń