Gdy chcemy szybko schudnąć

Choć czasem nie przyznajemy się przed znajomymi, że przeszkadza nam nasza tusza, to w głębi duszy mamy z tym duży problem i nie wiemy jak sobie z tym poradzić. Szukamy w Internecie informacji jak najszybciej schudnąć, robimy głodówki, kupujemy suplementy, a mimo to wciąż towarzyszą nam nadliczbowe kilogramy. Aby jak najszybciej schudnąć powinniśmy przykładać się codziennie do pewnych sprawdzonych sposobów, a już po około czterech tygodniach powinniśmy zauważyć pierwsze efekty.
Jeśli chcemy jak najszybciej schudnąć nie urządzajmy sobie głodówek. Ich działanie będzie zupełnie odwrotne- organizm pozbawiony przez dłuższy czas jedzenia kiedy wreszcie je otrzyma zacznie je odkładać, magazynować, aby w sytuacji gdy znów przez dłuższy czas będzie głodował, mógł pobierać ze zgromadzonych zapasów. A te zapasy to nic innego jak tłuszczyk, którego bardzo trudno jest się pozbyć. Dlatego jakimkolwiek głodówkom mówimy stanowcze nie!
Odpowiednia i zbilansowana dieta to podstawa w procesie zrzucania dodatkowych kilogramów. Przeanalizujmy z naszym dietetykiem jakie jest optymalne zapotrzebowanie na kalorie dla naszego organizmu, a następnie ustalmy właściwą dietę. Pięć niewielkich posiłków w ciągu dnia zapewni nam energię i sprawi, że nie będziemy w chwili głodu pochłaniać słodyczy. Posiłki przyjmowane podczas diety powinny być zbilansowane, a więc zawierać białko jako budulec, węglowodany, i przede wszystkim witaminy czerpane z owoców i warzyw. Na śniadanie idealnie sprawdzi się owsianka. Ciepła i kremowa owsianka rozgrzeje nasz organizm i przyspieszy metabolizm, a płatki owsiane na długo pozostawią uczucie sytości. Drugie śniadanie to na przykład kanapka na chlebie razowym z awokado i szynką lub owoce z jogurtem i granolą. Zjedzmy je dwie lub trzy godziny po pierwszym śniadaniu.
Obiad to bardzo ważny posiłek, może być trochę bardziej treściwy, gdyż mamy jeszcze sporo czasu aby spalić te kalorie. Na obiad możemy zjeść pyszną i rozgrzewającą zupę, która idealnie pobudzi nasz organizm w jesienne i zimowe chłody. Na drugie danie sprawdzi się makaron z ulubionym sosem i kurczakiem, kotlety z ziemniaczkami i surówką, a może kawałek grillowanej ryby z ulubionymi dodatkami? Popić możemy domowym kompotem pełnym witamin, na przykład z jabłek lub gruszek. Podwieczorek może być słodki, ale dobrze, jeśli wybierzemy zdrowe kalorie. Batonik z daktyli z orzechami lub domowy budyń czy galaretka będą smacznym deserem dla całej rodziny. Jeśli zjemy mały kawałeczek domowego ciasta także nie róbmy z tego tragedii, po prostu zjedzmy mniej na kolację. A na ostatni posiłek wybierzmy zacierki na mleku, tosta z awokado, małą sałatkę z warzyw, kanapkę na ciemnym pieczywie lub budyń śmietankowy. Nieduża kolacja sprawi, ze nie pójdziemy spać głodni.
Aby szybko schudnąć musimy zapewnić naszemu organizmowi dużo ruchu. Ćwiczmy, rozciągajmy się, skaczmy, chodźmy an spacery. Przebywanie na świeżym powietrzu zapewni nam odporność, a nasz organizm zmuszony do aktywności fizycznej zacznie spalać dodatkowe kilogramy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *